no zobaczymy jeszcze ale softu na sucho napewno niebedzie... pomęczę się jeszcze tym spadającym na pysk momentem a później ogień
[O1] szarpie jak jest zimny + błąd 17965
Zwiń
X
-
[O1] szarpie jak jest zimny + błąd 17965
Witam
Dużo sobie czytałem na forum i nie do końca znalazłem odp na moje pyt.
A wiec wyłączała mi się turbina przy 3000 obr. na trójce, więc wymieniłem: zawór N75 i przepływkę i czujke temperatury, następnie skasowałem błędy i wszystko jak ręką odjął.
Teraz zrobiłem 1000km i wyskakuje mi błąd 17965(coś od ciśnienia chyba) do tego samochód zaczyna szarpać na 2 i 3 biegu miedzy 2-3tyś obr. jak jest zimny, ale mocy nie traci idzie jak pocisk.
Oczywiście przegoniłem ją na trzecim biegu...kierowniczki również ruszały się bez problemu...
przebieg samochodu 130tys.
Proszę o podpowiedź i pomoc, bo za tydzień jadę na urlop...
-
-
Zamieszczone przez prezesusdziekuje za info, zapomniałem dodać ze dziwne dzwieki do tego wydaje jak puszczam gaz i schodzi z obrotów to jak by piszczał, swistał dziwny dzwiek jakis, nie potrafie opisać.Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
-
Witam
Więc tak, wymieniłem wężyki i jest poprawa ale to jeszcze nie to!
Turbina rzadko bo rzadko ale sie wyłączy przy powolnym i jednostajnym przyspieszaniu na 3 biegu przy 3tyś. przy tym sie zapala kontrolka check engine.
Ale jak jej wciskam to idzie jak torpeda, bez żadnego zająknięcia i wszystko działa.
Szarpanie nadal jest, ale już nie takie, a co do dźwięków to nie chodziło mi o świst turbiny bo znam go tylko o mniej wiecej taki : {łyy łyy... łyyyiiiii} jak puszczam nogę z gazu z 3tyś.
Co do kontrolki Chec engine to gaśnie po kliku odpaleniach. Podobno jak komputer nie odnotuje danego błędu to po 5 odpaleniach sam go kasuje, czy to prawda?
PS Wrzucę zaś schemat wężyków bo mam z ASO, tylko muszę zeskanować.
Komentarz
-
-
Sorka ze jeszcze nie dodałem, ale czasu nie mam skanera uruchomić...moze dzis wieczorem.
A teraz mam pytanie: czy oddać moją turbinę od ASV do regeneracji czy kupić jakąś inną lepszą, mniej zawodną?
[ Dodano: Pią 11 Gru, 09 11:18 ]
Witam
Przyszła zima o znowu bardziej szarpie przy 2,5tyś obrotów na dwójce...
[ Dodano: Czw 18 Lut, 10 14:28 ]
Witam
Po awarii forum część tego postu zniknęła, ale natrafiłem na ziomka co rozwiązał ten problem w swoim leonie, mianowicie oddał do regeneracji jeden z uszkodzonych wtrysków i wszystko jak ręką odjął.
Zgłębiam temat... napisze coś najwyżej.
Komentarz
-
-
prezesus, napisz proszę co Ci wyszło po wszystkich zabiegach... Mam podobny problem, ale u mnie z kolei komp wywalał problem z czujnikiem prędkości pojazdu... Wymieniony i dalej to samo... Wężyki obejrzałem i niby ok. Nie wiem gdzie dalej się rozglądać.
Szarpanie, które obserwuję u siebie, występuje najbardziej na 2 i 3 biegu w przedziale prędkości 20-50 km/h. Co ciekawe, to wcale nie znaczy, że później zanika. Szarpanie występuje przede wszystkim w momencie "luźnej" jazdy, czyli kiedy jadę w korku tak, że ani nie przyspieszam, ani nie zwalniam. Nie wiem czego się chwycić...O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm
Komentarz
-
-
Wczoraj sprawdziłem, jest błąd. No to nie kumam...
Spróbuję jeszcze inny czujnik. Może złapię nowy. Choć ten, który mam wstawiony jest sprawny i też oryginał...O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm
Komentarz
-
-
Sama wiązka do czujnika jest ok, ale obawiam się o przepust kabli pod akumulatorem... ops:
Potrzeba chwilę czasu żeby całość rozebrać i przejrzeć, ale trzeba będzie to zrobić...O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm
Komentarz
-
-
hej
Wlałem do paliwa magicznego środku na oczyszczanie wtrysków i na całym baku ani razu turbina się nie wyłączyła, powtórzyłem zabieg i to samo tylko jak teraz nie wlewam to turbina się wyłącza! Ale co dziwne i najważniejsze żadna kontrolka sie już przy tym nie zapala i jak vagiem 409.1 sprawdzam to nie ma żadnego błędu :shock:
brakuje w tym temacie wielu wpisów ponieważ zniknęły jak forum padło.
przepływka oraz n75 wymienione )
Komentarz
-
-
17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
Possible Symptoms
* Reduced power output
* Limp mode
Possible Causes
* Boost Pressure too High
* Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
* Charger Pressure Control defective
o VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck
* Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective
Possible Solutions
* Check Hoses/Pipes to/between Components
* Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
* Check / Clean / Replace Charge Pressure Control
o Check / Clean mechanism for variable nozzles
I kombinowac. Kierownice sie przycinaja i tyle. Zamiast sprawdzac bledy to czas zrobic logi dynamiczne.
Komentarz
-
-
Czujnik nowy, wiązka sprawdzona, w zasadzie niemalże wszystkie kable i złącza w komorze silnika sprawdzone i dalej nic :cry:
Zaobserwowałem jeszcze jedną ciekawostkę. Wcześniej nie zwróciłem zupełnie na to uwagi, ale zaczęło się wraz z kangurkami.
Czasem na luzie jak stoję, silnik dostaje takich dziwnych drgawek. Zachowuje się zupełnie jak by nie było jednej poduszki pod silnikiem a druga była naderwana, choć wydaje mi się że nie jest. Musze rzucić na nie okiem. Dziś to nastąpi, bo czas nagli, a na przyszły weekend jadę do Budapesztu, więc nie chciał bym żadnych niespodzianek...
Może macie jeszcze jakieś pomysły ? PLEASE!O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm
Komentarz
-
-
I kombinowac. Kierownice sie przycinaja i tyle. Zamiast sprawdzac bledy to czas zrobic logi dynamiczne.
[ Dodano: Wto 08 Cze, 10 09:18 ]
Z chęcią bym do kogoś w pobliżu podjechał, by mi pomógł
Komentarz
-
-
Panowie, ja swój problem kontynuuję w temacie
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=547703
Tam jest dokładnie to samo co u mnie. Dzięki za wsparcie.O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm
Komentarz
-
Komentarz